S-Series V30.8.0.8 Official Release

S-Series VoIP PBX new firmware version 30.8.0.8 is now available! Featuring expanded feature set and improved system security, the new version boasts three new features, including the robust Multicast Paging feature to deliver an easier instant audio broadcasting solution. And a bundle of added supports and optimization are also available to deliver exceptional system usability. New […]

តើលោកអ្នកកំពុងមានការព្រួយបារម្ភជាមួយសុវត្ថិភាពអ៊ីម៉ែលមែនដែរឬទេ? ខាងក្រោមនេះ ជាដំណោះស្រាយសំរាប់លោកអ្នក : ១. ប្រើប្រាស់លេខសំងាត់ស្មុគស្មាញ ២. ជៀសវាងបំពេញព័ត៌មានលើវ៉ែបសាយ ឬទម្រង់(Form)ដែលមិនស្គាល់ប្រភព(Phishing) ៣. មិនត្រូវឆ្លើយឆ្លងអ៊ីម៉ែលទៅមិនប្រក្រតី (Scam) ៤. មិនត្រូវចុចលើតណភ្ជាប់ណាដែលមិនប្រក្រតី (Spam) តោះៗ នៅចាំធ្វើអីទៀតទំនាក់ទំនងមកក្រុមហ៊ុនងឥឡូវនេះនិងមានការពិគ្រោះយោបល់ដោយឥតគិតថ្លៃ សូមទំនាក់ទំនង ០៨១​ ២៥​ ២៥ ១៨ និង ០១១ ៩៨​ ៩៨ ៤៥ ឬមកកាន់គេហទំព័រ www.maxbit.com.kh

តើមានមូលហេតុអ្វីខ្លះទើប Wi-Fi របស់អ្នកនៅពេលប្រើម្តងជាប់ម្តងដាច់ និង ខ្សោយ?

តើមានមូលហេតុអ្វីខ្លះទើប Wi-Fi របស់អ្នកនៅពេលប្រើម្តងជាប់ម្តងដាច់ និង ខ្សោយ? សូមលោកអ្នកគួពិនិត្យមើលវិធីសមញ្ញខ្លះដូចខាងក្រោម ៖ ក. សូមពិនិត្យមើលទៅលើឧបករណ៏ Wi-Fi របស់អ្នកតើឧបករណ៏របស់អ្នកចាស់ឬក៏ថ្មី ? វិធីលោកអ្នកអាចសាកល្បង ត្រូវបិតហេីយ បើក Wi-Fi ។ ខ. សូមព្យាយាមប្រើប្រាស់ នៅជិតឧបករណ៏ Wi-Fiរបស់អ្នក ។ គ. អ្នកអាចពិនិត្យមើលថាកន្លែងរបស់អ្នកមានអ្វីមករំខាន Signal Wi-Fi ដែរឬទេ? ប្រសិនបើអ្នកនៅតែមានបញ្ហាសូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកភ្នាក់ងាររបស់យើងខ្ញុំតាមរយះលេខទូរស័ព្ទ ‎‎០៨១ ២៥ ២៥ ១៨ និង ‎‎០១៧ ៨៦៦ ៥៥០ / ‎‎០១៧ ៨៦៦ ៥៥១ ។ សូមអរគុណ!!! ស្វែងយល់បន្ថែម https://tinyurl.com/yau38sjl

តើពេលដំឡើងInternet ដំបូងអ្នកត្រូវការអីខ្លះ?

តើពេលដំឡើងInternet ដំបូងអ្នកត្រូវការអីខ្លះ? ក. លោកអ្នកសូមប្រាប់ពីទីតាំងក្រុមហ៊ុនអោយបានច្បាស់លាស់ដល់ភ្នាក់ងារបស់ MaxBIT ។ ខ. ឯកសាររបស់អតិថិជន (ដូចជា ប៉ាតង់, កាតសម្គាល់) អោយបានឯកភាពច្បាស់លាស់ គ. ត្រូវការឧបករណ៍ Router ឬ Router Wi-Fi ឃ. MaxBIT នឹងធ្វេីកាណាត់ជួប ដេីម្បីផ្តល់យោបល់លេីកាប្រេីប្រាស់អោយបានល្អរ ។ ប្រសិនបើលោកអ្នកនៅតែមានបំណងភ្ជាប់សេវា Internet សំរាប់ក្រុមហ៊ុន សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកភ្នាក់ងាររបស់យើងខ្ញុំតាមរយះលេខទូរស័ព្ទ ‎‎០៨១ ២៥ ២៥ ១៨ និង ‎‎០១៧ ៨៦៦ ៥៥០ / ‎‎០១៧ ៨៦៦ ៥៥១ ។ សូមអរគុណ!!! ស្វែងយល់បន្ថែម https://tinyurl.com/yau38sjl

ថាមពលនៃ Wi-Fi ឥតគិតថ្លៃ សម្រាប់អាជីវកម្មជាមួយ Colowi ដែលភាគច្រើនមើលរំលង

Wi-Fi គឺជាអ្វីមួយដែលមនុស្សសម័យអិុនធើណែតមិនអាចខ្វះបាននាពេលបច្ចុប្បន្ន។ វាក៏ជាឧបករណ៍ដ៏មានថាមពលសម្រាប់ម្ចាស់អាជីវកម្មផងដែរ ប្រសិនបើពួកគេប្រើវាចំគោលដៅ និងចេះទាញប្រយោជន៍ពីវា។ Colowi គឺជាបច្ចេកវិទ្យា​ Wi-Fi Hotspot ជំនាន់ថ្មី ដែលអាចធ្វើរឿងនេះឱ្យកើតឡើងបានជាមួយការផ្តល់សេវាអិុនធើណែតតាមប្រព័ន្ធ Wi-Fi ឥតគិតថ្លៃដល់អ្នកប្រើប្រាស់ តាមមុខងារពិសេស ២ យ៉ាងរបស់វា៖ ១- តាមរយៈ Colowi លោកអ្នកអាចកំណត់ឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ Wi-Fi របស់ខ្លួន នៅពេលភ្ជាប់ទៅកាន់អិុនធើណែត ពួកគេមិនចាំបាច់វាយបញ្ចូលលេខសម្ងាត់អ្វីទេ គឺគ្រាន់តែចុចភ្ជាប់ ឬចុះឈ្មោះតាមគណនីបណ្តាញសង្គម ដូចជា Facebook ឬលេខទូរសព្ទប៉ុណ្ណោះ។ ២- លោកអ្នកនឹងអាចរក្សាទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជនតាមរយៈការស្គាល់គណនី Facebook ឬលេខទូរសព្ទរបស់ពួកគេ។ ដូចជាអាចធ្វើការផ្សព្វផ្សាយផ្នែកទីផ្សារទៅដល់ពួកគេបានតាមសារ SMS ឬហៅទៅកាន់ពួកគេដោយផ្ទាល់ ដើម្បីប្រាប់ពីផលិតផល ឬសេវាកម្មថ្មីៗពិសេសៗរបស់ខ្លួនបាន៕ ប្រសិនបើលោកអ្នកមានចម្ងល់ សូមចុចចូលទៅកាន់ទំព័រ Colowi ឬធ្វើការទាក់ទងទៅកាន់ក្រុមការងាររបស់ Colowi តាមរយ:​លេខទូរស័ព្ទ ០៧៧ ៦០០៩០៥ ឬតាមសារអេឡិចត្រូនិច support@colowi.com៕ អានបន្ថែម៖ តើ​ Colowi Hotspot ជាអ្វី?ហេតុអ្វីលោកអ្នកគួរប្រើប្រាស់វា?

តើ Colowi Hotspot ជាអ្វី? ហេតុអ្វីលោកអ្នកគួរប្រើប្រាស់វា?

Colowi hotspot គឺជាប្រព័ន្ធកម្មវិធីសម្រាប់គ្រប់គ្រងការចែកចាយបណ្តាញ Wi-Fi ដ៏វៃឆ្លាតមួយ ដែលត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បីជួយសម្រួលដល់អាជីវកម្មលោកអ្នកឱ្យដំណើរការកាន់តែរលូ​ន និងល្អប្រសើរ ជាពិសេសសម្រាប់អាជីវកម្មហាងកាហ្វេ ហាងលក់ទំនិញ ភោជនីយដ្ឋាន សណ្ឋាគារ និងផ្ទះសំណាក់ ជាដើម។ តាមរយៈប្រព័ន្ធ Hotspot ថ្មីនេះ លោកអ្នកនឹងកាន់តែជិតដិត និងដឹងច្បាស់ពីអតិថិជន ឬភ្ញៀវរបស់ខ្លួន ហើយថែមទាំងអាចផ្សព្វផ្សាយផលិតផល ឬសេវាកម្ម ទៅកាន់ពួកគេបានយ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាពផងដែរ។ ខាងក្រោមនេះ គឺជាមូលហេតុ ៥ យ៉ាង ដែលលោកអ្នកគួរជ្រើសរើសប្រើប្រាស់ Colowi hotspot៖ ១– បង្កើនគុណតម្លៃនៃម៉ាកសញ្ញាអាជីវកម្មរបស់លោកអ្នកតាមរយៈទំព័រ hotspot ដែលអាចរចនា និងឱ្យវាបង្ហាញឡើងនៅពេលអតិថិជនភ្ជាប់ទៅកាន់ប្រព័ន្ធ Wi-Fi ផ្តល់ដោយលោកអ្នក។ ២– ធ្វើទីផ្សារតាមរយៈព័ត៌មានអតិថិជនដែលប្រើប្រាស់អ៉ិនធើណែតតាមប្រព័ន្ធ Wi-Fi របស់លោកអ្នក។ ពោលគឺជាមួយ Colowi លោកអ្នកអាចផ្សព្វផ្សាយផលិតផល មុខម្ហូប ឬសេវាកម្មថ្មីៗ ទៅកាន់ទំព័របណ្តាញសង្គមដូចជា Facebook ឬសារអេឡិចត្រូនិចរបស់ពួកគេ បានយ៉ាងងាយស្រួល។ ៣– អាចគ្រប់គ្រងលើព័ត៌មាន Login របស់អតិថិជននៅលើផ្ទៃអេក្រង់តែមួយ ៤– វាផ្តល់នូវជម្រើសជាច្រើនសម្រាប់លោកអ្នកក្នុងការកំណត់ពីវិធីសម្រាប់អតិថិជនធ្វើការចុះឈ្មោះដើម្បីអាចចូលប្រើប្រាស់អិុនធើណែតបាន […]

Cambodia ISP|Cambodia Fiber optic Internet|Cambodia Best Internet| High Speed Internet|Email & Network Protection|Cambodia Hosting|Cambodia Secure Hosting

ប្រើអ៉ីម៉ែលរាល់ថ្ងៃ តើដឹងអត់វាដំណើរការយ៉ាងដូចម្តេចអត់?

ជាការពិតណាស់ អ៉ីម៉ែល ឬសារអេឡិចត្រូនិកដែលលោកអ្នកប្រើសព្វថ្ងៃ គឺជាឧបករណ៍ទំនាក់ទំនងក្នុងប្រតិបត្តិការអាជីវកម្មដែលមិនអាចខ្វះបានសម្រាប់អ្នកមានមុខងារវិជ្ជាជីវៈផ្សេងៗ។ ខណៈលោកអ្នកភាគច្រើនប្រហែលជួបប្រទះរួចមកហើយនូវបញ្ហាសារអ៉ីម៉ែលរបស់ខ្លួនមិនអាចផ្ញើចេញទៅដល់ភាគីម្ខាងទៀតដែលជាអ្នកទទួល ឬក៏មិនអាចទទួលពីដៃគូម្ខាងទៀតដែលជាអ្នកផ្ញើមក។ ទាក់ទងទៅនិងបញ្ហានេះអ្នកបច្ចេកទេសប្រព័ន្ធពត៍មានវិទ្យារបស់ក្រុមហ៊ុនMaxBIT និងធ្វើកាបកស្រាយតាមរយះប្រព័ន្ធអនឡាញYOUTUBE ដែលនិងប្រពឺត្តទៅនៅថ្ងៃទី ២៤ មិថុនា វេលាម៉ោង ១០ព្រឺក ។ ដូច្នេះដើម្បីទទួលបានចំណេះដឹងលម្អិតទាក់ទងទៅនិងកម្មវិធីនេះសូមប្រិយមិត្តចុះឈ្មោះចូលរួមតាមរយះតំណភ្ជាប់នេះ ដូច្នេះ ដើម្បីទទួលបានចំណេះដឹងលម្អិតទាក់ទងទៅនិងបញ្ហានេះ អ្នកបច្ចេកទេសប្រព័ន្ធព័ត៌មានវិទ្យារបស់ក្រុមហ៊ុន MaxBIT នឹងធ្វើការបកស្រាយតាមរយៈប្រព័ន្ធអនឡាញ YouTube នៅថ្ងៃទី ២៤ មិថុនា វេលាម៉ោង ១០ព្រឺក។ សូមប្រិយមិត្តចុះឈ្មោះចូលរួមក្នុងវគ្គបណ្តុះបណ្តាលដ៏មានសារប្រយោជន៍ខាងលើ តាមតំណភ្ជាប់នេះ  MaxBit Free Online Training June 2017  ឬចូលទៅកាន់អាសយដ្ឋាន www.maxbit.com.kh ប្រសិនបើជួបមានបញ្ហា ហើយចង់ស្វែងរកការប្រឹក្សាយោបល់ដោយឥតគិតថ្លៃ ជាមួយក្រុមការងារបច្ចេកទេសរបស់ MaxBIT៕